تولدم مبارک
                               mahsae-ali   mahsae-ali
 

 

 

 

 

تو امدی ز دورها و دورها

ز سرزمین عطرها و نورها

نشانده ای مرا کنون به زورقی

زعاج ها زابرها بلورها.............

مرا ببر امید دلنواز من

به سرزمین شعرها و شورها

گل یاس بارون زده من

نازنینم تولدت مبارک..

 

     




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 2214
:: بازدید سال : 6021
:: بازدید کلی : 245534

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

تولدم مبارک
31 / 3 / 1391 ساعت 10:26 | بازدید : 592 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

 

 
<-CommentGAvator->
samira در تاریخ : 1391/5/31/2 - - گفته است :
e...nazanin jon???tavalodet key bod?be har hal nemidonam ba chand ruz takhir vali tavaalodeet moooooooooooobaaaaaraaaaak

<-CommentGAvator->
zohre در تاریخ : 1391/4/5/1 - - گفته است :
سلام نازنینم تولدتو تبریک میگمم
خیلی دوستت دارم

<-CommentGAvator->
mohadese در تاریخ : 1391/4/5/1 - - گفته است :
سلام عزیزدلممممممم تولدت مبارک @};
B00000000oOOOOOOOOOOOoooooooooooossssssssssssssss-

<-CommentGAvator->
mehraban در تاریخ : 1391/4/4/0 - - گفته است :
تنهــايي يعني ،
بيــن ِ آدمــايي بـاشي که ميگن دوستت دارن ..
ولــي ،
کــنار ِدلتنگـيات نيـستن !
تولدت رو با چند روز تاخیر بهت تبریک میگم

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
سلامممممممممممم عزیزدلم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااا ااااااارک

<-CommentGAvator->
ali در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
سلام تبریک میگم ایشالا صدسال زنده باشی

<-CommentGAvator->
nafas در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
نازنین جون تولدت مبارک




...تبریک تبریک تبریک


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: